Reacties
Reacties 251 - 300 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lenie Zeegers | Wat mooi toch weer Dank je wel geniet er samen.maar… | 2 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Het was weer geweldig prachtige foto's we kijken… | 2 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Mooike | 2 mei '19 |
| Toos en Piet | Hallo luitjes ik liep wat achter met jullie verhalen… | 1 mei '19 |
| Tonny v Zon | Wel een mooi huis wat hebben jullie véél gezien… | 1 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Super mooi reisverhalen weer we zijn zeer benieuwd… | 1 mei '19 |
| Marian ceron | Wat mooi allemaal een prachtig huis wel een beetje… | 1 mei '19 |
| Silles | Weer mooi om te lezen. Fijn dat we van jullie ervaringen… | 29 apr. '19 |
| De Maasjes | Leuk om jullie verhalen te lezen! Enjoy the next adventure! | 29 apr. '19 |
| Nancy | Hartstikke leuk om jullie belevenissen steeds te lezen...en… | 29 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Het is weer een waargebeurd verhaal geweldig .en de… | 29 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Goed dat de camper zo goed bevallen is op naar de… | 28 apr. '19 |
| Ilja | Tof dat de camper een succes was. Het zal weer effe… | 28 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Weer een heel mooi verhaal met veel indrukken over… | 28 apr. '19 |
| Miranda marcelis | 👍 top op na het volgende avontuur | 28 apr. '19 |
| Natasja | 👋🏼 | 28 apr. '19 |
| Marian ceron | Nou wat een verhaal weer het zijn weer prachtige foto,shebben… | 28 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Prachtig verhaal weer💜 X macin | 28 apr. '19 |
| Jean en Dre | Nou dat is wel indrukwekkend, dat van Kennedy als… | 28 apr. '19 |
| Dre | Bedankt voor het verhaal Ilona en robert | 28 apr. '19 |
| Jean en Dre | Jeetje wat een ervaringen, het is echt nooit saai… | 26 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Wat een geluk dat je Gary hébt leren kennen Hij heeft… | 26 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een leuke foto | 26 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een verhaal en erg indrukwekkend jullië maken… | 26 apr. '19 |
| Paul & Hellen | Echt gaaf! Het blijft eeen mooi land met verschillende… | 26 apr. '19 |
| Miranda marcelis | Was weer leuk om te lezen. Wat een beleving | 26 apr. '19 |
| Dre | Mooi verhaal jongens dank daarvoor xx | 26 apr. '19 |
| Emy Reijnen hueber | Was weer een super verhaal en heftig tegelijk.nog… | 26 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Wat een belevenis en wat een verhaal van de executie… | 26 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat een verhaal verder alles wel goed wat verschrikkelijk… | 26 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Ik heb genoten van jullie verhaal.en de foto's.gr… | 26 apr. '19 |
| Astrid | Heftig verhaal in zo'n andere wereld...dichtbij… | 26 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Jullie maken ook van alles mee spannend die politie… | 24 apr. '19 |
| Silles | Wat een mooie verhalen en foto’s! Altijd weer erg… | 23 apr. '19 |
| Joyce de Vet | Echt leuk om te zien en te lezen wat jullie allemaal… | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Prachtige foto's en een mooi uitgebreid verslag..Geniet… | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Zo die kan zeggen dat ie in bad is geweest... | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Mmmmm.... | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Waarom staan die op palen..toch niet voor het hoge… | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Dat is Nederlands he ..daar bij diemolen.die mooie… | 23 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Zo dat is hoog .wat loopt er onder..water ..of of… | 23 apr. '19 |
| Toos en Piet | Wij hopen dat jullie ook fijne Paasdagen hebben gehad?En… | 23 apr. '19 |
| Jean en Dre | Het is toch ook nooit saai bij jullie hé 😁 Jullie… | 22 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Wat een avontuur zeg Ge-WeL-Dig 😍 😘😘 | 22 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een geweldige ervaring weer hele mooie foto's… | 22 apr. '19 |
| Miranda marcelis | Zo leuk om alles te lezen. Echt een geweldige ervaring | 22 apr. '19 |
| Djuri Boot | Enjoying it very much | 22 apr. '19 |
| Raymond en Marijke | Gaaf hoor. Dit deze reis ga je nooit vergeten. Geniet… | 22 apr. '19 |
| Ilja | Jullie maken het mee 😂 Ik zie het ook steeds echt… | 22 apr. '19 |
| Marian ceron | Nou nou wat een beleving hebben Julie gehad hier is… | 22 apr. '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »