Reacties
Reacties 301 - 350 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerard Verhoeven | super mooi hoor, wat fijn dat jullie genieten mooie… | 21 apr. '19 |
| Toos en Piet | Geweldig wat jullie allemaal meemaken jullie zouden… | 21 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Ja natuurlijk moet hij een ijsje Maar super spannend… | 19 apr. '19 |
| Silles | Denk eens aan de lijn Robert ! Je hebt genoeg βronde… | 19 apr. '19 |
| Frans | Vind die homo het niet angstig ? | 19 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat is het daar toch mooi jullie beleven veel ook… | 19 apr. '19 |
| Natasja | hier is het weer als de costa brava ππΌ | 19 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat geweldig allemaal dan is het weer hier nog niet… | 19 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Ja idd Super mooi en zo gaaf in Texas Die staat samen… | 19 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Het was weer geweldig..en mooie foto's...Geniet… | 19 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | He.jullie zitten toch niet in Rotterdam | 19 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Waar zitten jullie... | 19 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Mmmmmmm....lekker.... | 19 apr. '19 |
| Gijs | Super leuk om te lezen mooi allemaal geniet er nog… | 19 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Dat was even spannend maar dat is gelukkig voorbij… | 16 apr. '19 |
| Ilja | Gelukkig nu dan effe silence after the storm πͺπ¨… | 16 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Jullie verslag van de avonturen die jullie allemaal… | 16 apr. '19 |
| Marian ceron | Nou dat is allemaal spannend het zijn weer mooie foto,s… | 16 apr. '19 |
| Sander | Hey βstorm chasersβ !!! PS : Robert F1 terugkijken,… | 16 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Heel mooi stukje weer π Gijs had graag tornado… | 16 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Dat was weer een mooi verslag en mooie foto's..… | 16 apr. '19 |
| Dre | Ik geniet ππ | 16 apr. '19 |
| Marielle | Heb ik jou niet ooit is iets horen zeggen over tornado… | 16 apr. '19 |
| Toos en Piet | Ontzettend leuk om alles wat jullie beleven zo met… | 16 apr. '19 |
| De Maasjes | Gaaf buurtjes!!!!! Veel plezier nog!! x | 15 apr. '19 |
| Meriam van zon | Heb je ook mooie laarjes gekocht ilona... πππ€ | 14 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Ja weer een mooi verhaal..en mooie foto's ik… | 14 apr. '19 |
| Elly Van Deutekom | Wauwwww | 13 apr. '19 |
| Elly Van Deutekom | Super om mee te lezen lieverds net of we erbij zijn.… | 13 apr. '19 |
| Silles | Wat gaaf weer om te lezen wat jullie gedaan, gezien… | 13 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Soooo wat gaaf dat had ik echt super graag willen… | 13 apr. '19 |
| Marian ceron | Nou wat een ervaring allemaal wat fijn dat jullie… | 13 apr. '19 |
| Nancy van der Burgt | Zo gaaf wat jullie meemaken. Leuk om mee te lezen... | 13 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Erg genoten zie ik wel Weer heel wat beleefd MOOIE… | 13 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een belevenis super gaaf en wat leuk om dat zo… | 13 apr. '19 |
| Miranda marcelis | Oh is die nog steeds de supermarkt walmart Zo grappig.… | 13 apr. '19 |
| Paul & Hellen | Wat gaaf allemaal! mooie foto's | 13 apr. '19 |
| Dre | Linke soep | 13 apr. '19 |
| Jean en Dre | Super gaaf en indrukwekkend Die saloon's, echt… | 13 apr. '19 |
| Astrid | Super gaaf en wat een wereld van verschil in de usa..iedere… | 13 apr. '19 |
| Silles | Wat gaaf! Wat een enorme belevenis! Jullie zijn echt… | 10 apr. '19 |
| Pascalle | Heejh Luitjes, Had van Colinda jullie link gehad van… | 10 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Wat warm Maar dat weet je Mooie rit wat hebben jullie… | 10 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat beleven jullie mooie en leuke dingen och geweldig… | 10 apr. '19 |
| Ilja | Met de limo terug naar de camping... dat is pas glamping… | 10 apr. '19 |
| Astrid | Was weer leuk om te lezen...een road runner heb ik… | 10 apr. '19 |
| Miranda marcelis | Lekker blijven genieten π | 10 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat een verhaal het ziet er erg mooi uit mooie foto.s… | 10 apr. '19 |
| Jean en Dre | Wowww wat een geweldige ervaring weer, jullie hebben… | 10 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Wauwwwwiiiiiweee wat gaaaaf ik wil ook mee na de rodeoshow… | 10 apr. '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »