Reacties
Reacties 151 - 200 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Brenda en ivo | Super zeg. Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.… | 28 mei '19 |
| Tonny v Zon | Mooi dat Robert Zoooooo heeft genoten en jij ook Ilona… | 28 mei '19 |
| Paul & Hellen | echt weer te gek ; need for SPEED! Blijven genieten! | 28 mei '19 |
| Nancy van der Burgt | Wat leuk dat jullie dit mee mogen maken. Jullie snappen… | 28 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Super gaaaaaaf ik heb mee zitten te kijken hier in… | 28 mei '19 |
| Marian ceron | Nou wat geweldig allemaal veel indrukken gehad wel… | 28 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Het was weer toppie ....wachten op het volgende verslag.....gr… | 28 mei '19 |
| Dre | Te gek zeg wat een mooie dag | 28 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Weer mooie foto's van een hele mooie reis maar… | 26 mei '19 |
| Dre | En nu al zingende van de Elvis liedjes op naar het… | 24 mei '19 |
| Tonny v Zon | Ik heb weer genoten van jullie bezoek aan graceland… | 24 mei '19 |
| Marian ceron | Wat een mooi verhaal weer en weer prachtige foto,s… | 24 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Geweldig..onze ELVIS..Bedankt voor het verhaal en… | 24 mei '19 |
| Toos en Piet | Jullie komen terug in de tijd van jullie jeugd. Maar… | 23 mei '19 |
| Ilja | Gaaf zoβn muziektour tussendoor πΌ Weer mooie… | 23 mei '19 |
| Gerard Verhoeven | sorry voor de late reactie. Zijn weer mooie foto,s… | 23 mei '19 |
| Miranda marcelis | Zit er wel mooi uit de fotoβs van Elvis heel indrukwekkend… | 23 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Wat een prachtig verhaal Erg leuk en interessant on… | 23 mei '19 |
| Joyce de Vet | wat een geweldige mooie natuur daar!! En wat tof dat… | 23 mei '19 |
| Jean en Dre | Hallo jong en luiπ Wat een mooi verhaal en lang… | 23 mei '19 |
| Toos en Piet | Zo ZoΓ« je maar Ilona waar een regenbui goed voor… | 22 mei '19 |
| De Maasjes | Hey buufkes! Wat gaaf die beren. Denk dat er hier… | 20 mei '19 |
| Frans | Heeft Robert nu een dikkere kop gekregen of is dit… | 19 mei '19 |
| Emy Reijnen hueber | Wat een prachtige rit weer met een schitterend landschap… | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een mooie omgeving en hele mooie foto's en… | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | β₯οΈ | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Ach schattig | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Prachtig | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | β₯οΈ | 19 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Geweldige foto | 19 mei '19 |
| Marian ceron | Hallo luitjes wat een geweldig verhaal prachtige omgeving… | 19 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Dit is echt geweldig π wat een mooie omgeving en… | 19 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Het was weer een puntgaaf verslag en foto's...Bedankt... | 19 mei '19 |
| Miranda marcelis | Wat gaaf zeg heel mooi daar. Zo zie je nog eens wat… | 19 mei '19 |
| Ilja | Gaaf! Ziet er heerlijk uit. En ohhh die kleine beertjes...… | 19 mei '19 |
| Nancy van der Burgt | Gaaf die beren ππ» | 19 mei '19 |
| Colinda Rooijens | Woh super gaaf!!! Weer hele mooie foto's ook!… | 18 mei '19 |
| Marielle | Wow gaaf die beren zeg.....super vet | 18 mei '19 |
| Gijs | Ziet er allemaal super gaaf uit en super zeg die beren… | 18 mei '19 |
| Toos en Piet | Wij hebben weer gesmuld vacant jullie belevenissenen… | 16 mei '19 |
| Silles | Is weer een mooi verslag. Weer een genot om te lezen.… | 16 mei '19 |
| Tonny v Zon | Mooi verslag van jullie belevenis het is altijd spannend… | 15 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een belevenis weer en zo goed geschreven dat ik… | 15 mei '19 |
| Deez | Goed om te zien dat je ook een paard hebt gespot op… | 15 mei '19 |
| Jean en Dre | Heej hallo luitjes Bedankt weer voor jullie belevenissen… | 15 mei '19 |
| Roel | Gaaf dat cola museum hadden ze geen gaaf fles je staan… | 15 mei '19 |
| Miranda marcelis | Veel plezier nog lekjer genieten | 15 mei '19 |
| Marian ceron | Hallo het verhaal was weer prachtig weer hele mooie… | 15 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Hele mooie stukken weer zeg en wat een prachtige fotoβs… | 15 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Ik vond het weer harstikken goed mooie foto's… | 15 mei '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »