Reacties
Reacties 201 - 250 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerard Verhoeven | super mooi hoor, wat een reis.en mooie foto,s wil… | 14 mei '19 |
| Joyce de Vet | wat een geweldige foto's weer zeg!! En is Robert… | 14 mei '19 |
| Pieter Advokaat | Heeeey Kanjers !! Wat een mooie fotos en reisverhalen… | 12 mei '19 |
| Meriam van zon | Hey lieverds , Wat een mooie foto's weer zeg.… | 12 mei '19 |
| Nancy van der Burgt | Erg leuk om het zo steeds mee te maken! Deze reis… | 11 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Hoi hoi weer een leuk verhaal en hele mooie foto's… | 11 mei '19 |
| Tonny v Zon | Mooi is Florida en die zee en wat een wit zand mooie… | 11 mei '19 |
| Emy Reijnen hueber | Als je een krokodil tegen komt met schoenen aan mag… | 11 mei '19 |
| Gijs | Wow ziet er echt allemaal super uit heb heimwee mooi… | 11 mei '19 |
| Marian ceron | Wat een avonturen weer wat een prachtig gebied daar… | 11 mei '19 |
| Astrid | Was weer leuk om te lezen en wat een mooie foto's. | 11 mei '19 |
| Elly Van Deutekom | Hey lieverds we missen jullie heel erg maar fijn dat… | 11 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Als jullie straks thuis zijn zullen we dit missen… | 11 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Robert kan gerust in het water ..die lusten ze toch… | 11 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Prachtige foto's... | 11 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Sooooo wat prachtig zeg dat stuk Florida wil ik idd… | 11 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Goed dat wij dat hier niet hebben | 11 mei '19 |
| Emy Reijnen hueber | Zoals ik zo jullie verslag lees genieten jullie met… | 11 mei '19 |
| Miranda marcelis | Wat prachtig die blauwe zee. En dat kriebelen tussen… | 11 mei '19 |
| Jean en Dre | Lekker daar, zitten weer prachtige plaatjes tussenπ… | 10 mei '19 |
| Ilja | Wat heerlijk even vakantie tussen het reizen door… | 10 mei '19 |
| Tonny v Zon | Super om jullie verslag te lezen ik kijk al uit naar… | 10 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Bedankt voor het mooie verslag en mooie foto's...gr | 10 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Een verlaten cowboy stadtje | 10 mei '19 |
| Jean en Dre | Weer een mooi verhaal waar we van genieten, leuke… | 9 mei '19 |
| Toos en Piet | Wij zijn blij met je uitleg van geschiedenisuit Amerika… | 9 mei '19 |
| De Maasjes | Ziet er mooi uit Buufkes Geniet er nog van! | 9 mei '19 |
| Nick | Gaaf om jullie zo bij te houden. En wat een leuke… | 9 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Wat heb je het weer mooi geschreven en mooie foto's… | 9 mei '19 |
| Raymond en Marijke | Schitterend en weer mooi geschreven, complimenten.… | 9 mei '19 |
| Miranda marcelis | Blijft geweldig om jullie verhalen te lezen. Verheug… | 9 mei '19 |
| Marian ceron | Weer een prachtig verhaal en weer mooie foto.s erbij… | 9 mei '19 |
| Dre | Het is wederom mooi verslag we hoeven niet meer mee,… | 9 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Sweet home Alabama πΆπ΅πΆπ΅ super mooi love… | 9 mei '19 |
| Elly Van Deutekom | Spannend allemaal. Wou dat ik erbij was. Maar zo leuk… | 7 mei '19 |
| Toos en Piet | Gezellig zo jullie optimaler Verhalen te lezen wij… | 5 mei '19 |
| Tonny v Zon | Wel weer spannend hΓ¨ Komen waar je beter niet kunt… | 5 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een mooi verhaal en jullie maken zo toch wel wat… | 5 mei '19 |
| Wim Zeegers... | Het was weer een mooi verhaal.en spannend..ik hoop… | 5 mei '19 |
| Ilja | Gelukkig in elk geval de auto kwijt in de buurt die… | 4 mei '19 |
| Jean en Dre | Weer een mooi verhaal in elkaar gezet ilona, maar… | 4 mei '19 |
| Gerard Verhoeven | super mooi hoor en Ilona, Robert de was laten doen… | 4 mei '19 |
| Sander | Ziet er top uit, das geen waranda waar jullie doorheen… | 4 mei '19 |
| Miranda marcelis | Weer een top verhaal. π | 4 mei '19 |
| Janneke Kuysten | Wauw echt prachtige fotoβs vooral de wildlife fotoβs… | 4 mei '19 |
| Dre | Ziet er allemaal leuk uit ben benieuwd naar de Volgende… | 4 mei '19 |
| Marian ceron | Hallo luitjes wat een mooi verhaal weer hele mooie… | 4 mei '19 |
| Paul & Hellen | wederom helemaal te gek zeg, lekker relaxed! Enjoy! | 4 mei '19 |
| Nancy van der Burgt | Zo te zien vermaken jullie je prima! Volgende keer… | 4 mei '19 |
| Dre | En hoe rijd je Jeep Robert?? | 3 mei '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »