Reacties
Reacties 351 - 400 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Elly Van Deutekom | Geweldige foto's en mooie omgeving. Ik geniet… | 10 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Ja heel mooi mooie foto's en een mooie belevenis..gr… | 10 apr. '19 |
| Gijs | Ziet er allemaal goed uit was ik nog maar daaro mooi… | 10 apr. '19 |
| Ilja | Oe... dat van die airco zie ik meteen voor me ππ… | 8 apr. '19 |
| Gerard Verhoeven | weer een mooi verhaal van jullie mooie reis, we genieten… | 8 apr. '19 |
| Elly Van Deutekom | Echt prachtige foto's (In het echt nog mooier… | 8 apr. '19 |
| Toos en Piet | Geweldig die reis van jullie wij kunnen helemaal met… | 7 apr. '19 |
| Tonny v Zon | Héél wat meegemaakt met die Robert Maar gelukkig… | 7 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Wauw wat een gaaf stuk weer zeg π Heimwee wij π | 7 apr. '19 |
| Colinda Rooijens | Wat mooi allemaal en ook goed omschreven kunnen we… | 7 apr. '19 |
| Nancy van der Burgt | Robert niet laten rijden iloon! Vrouwen hebben beter… | 7 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat geweldig allemaal prachtige foto,s op naar het… | 7 apr. '19 |
| Dre | Ziet er goed uit geniet ervan | 7 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Het ziet er allemaal geweldig uit .en mooie foto.s...gr… | 7 apr. '19 |
| Natasja | ππΌ | 5 apr. '19 |
| Silles | Zien er (weer) goed uit die fotoβs! Wat een gave… | 5 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat een geweldige foto.s en mooi weer dat is hier… | 5 apr. '19 |
| Marian ceron | Word een leuk avontuur als jullie over DRIE EN HALVE… | 5 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Leuke foto's en voor onze Gijs en Janneke is… | 5 apr. '19 |
| Miranda marcelis | Weer een geweldige ervaring. Lekker genieten. Super… | 5 apr. '19 |
| Nancy van der Burgt | Oh wat heerlijk ! | 5 apr. '19 |
| Janneke Kuysten | Super gaaf π wij zijn helaas weer in het koude… | 5 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Geweldig heel mooie foto's dus je hebt nog een… | 5 apr. '19 |
| Meriam van zon | Hey moppie.. Wat leuk zeg.. mooi hoor heel indrukwekkend… | 5 apr. '19 |
| Meriam van zon | Ik zeg niets hahaha | 5 apr. '19 |
| Sharon Hamers | Super leuk !! Ben echt wel jaloers hoor hihi | 5 apr. '19 |
| Joyce de Vet | Wat is het toch mooi daar hΓ¨!!! Leuke foto's!!… | 3 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat is t daar prachtig en wat een mooie foto's… | 2 apr. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat is t daar toch mooi en wat een prachtige fotos… | 2 apr. '19 |
| De Maasjes | Jaloers...ik wilde zo'n cactus ook zien vorig… | 2 apr. '19 |
| Nick | Jullie zijn lekker aan het genieten! Gaaf hoor en… | 2 apr. '19 |
| Jean en Dre | Weer vele mooie geniet momentjesπ ππ | 2 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Prachtige op namens.. Geniet er maar lekker van ....en… | 2 apr. '19 |
| Toos en Piet | Een heel mooi relaas van jullie prachtige reis en… | 1 apr. '19 |
| Nick | Jullie zijn lekker aan het genieten! Geef hoor en… | 1 apr. '19 |
| Meriam van zon | Nou dat gaat lekker zo... heerlijk genieten.. leuk… | 1 apr. '19 |
| Frans | Mooi geniet er maar van | 1 apr. '19 |
| Elly Van Deutekom | Woww wat een uitzicht en dat shoppen lijkt mij ook… | 1 apr. '19 |
| Ilja | Dat is het goeie leven ππ»π | 1 apr. '19 |
| Miranda marcelis | WoW ziet er heel gaaf uit | 1 apr. '19 |
| Emy Reijnen hueber | Weer een gave route.en is de camper bevallen. | 1 apr. '19 |
| Nancy van der Burgt | Gaaf hoor ! Geniet ervan... | 1 apr. '19 |
| Marian ceron | Wat een verhaal prachtig is het daar 29 graden wat… | 1 apr. '19 |
| Wim Zeegers... | Geniet van de route, 66......Wim....ππππ | 30 mrt. '19 |
| Wim Zeegers... | Prachtig mooie foto's en blije gezichten gr... | 30 mrt. '19 |
| Meriam van zon | Hoppa | 29 mrt. '19 |
| Marian ceron | Dat ziet er goed uit nog veel plezier grπππ | 29 mrt. '19 |
| Gerard Verhoeven | zo een mooi gebied, wat zijn ze blij met de camper… | 29 mrt. '19 |
| Emy Reijnen hueber | Das nog eens wat anders dan friet bakenπ | 29 mrt. '19 |
| Dre | Ziet allemaal goed uit mooie foto's er staat… | 29 mrt. '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »