Buenos Dias ๐Ÿ’ฎ New Mexico

7 april 2019 - Quay County, New Mexico, Verenigde Staten

Day #11

Onderweg naar New Mexico ๐Ÿ’ฎ (soort van sombrero ๐Ÿ˜‹)...

New MexicoAlbuquerque

Een lange rit maar je hebt alles bij de hand. Onderweg langs de weg lekker wat eten ๐Ÿฅ˜uit eigen keuken ๐Ÿคช
Op weg naar Albuquerque overnachten we in Gallup, een authentiek dorpje langs Route 66.ย

GallupGallup

Niet veel te beleven maar om te overnachten perfect!. En zonder bon nog goedkoop ook ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

De weg ernaar toe is prachtig!. Zoveel verschillende uitzichten/soorten natuur...That's why we like it ๐Ÿ˜Š๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ

GallupGallupGallupGallupGallup

Dit zijn geen beren ๐Ÿ˜Š maar koeien ๐Ÿ˜‚

Albuquerque

Day #12

Vrijdags komen in Albuquerque aan met geweldig kleurrijke pueblo's en een gezellige Old Town Marktplaza.

AlbuquerqueAlbuquerqueAlbuquerqueAlbuquerqueAlbuquerque

We staan daar op een camping met een elektrisch hek wat om 2000 uur sluit en waar 's nachts een portier zit ๐Ÿค”
hmmmm rara wat voor buurtje ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ach ja je moet het meemaken denk...tis er best druk dus we zullen 't wel overleven! ๐Ÿ˜ฑย

AlbuquerqueAlbuquerqueAlbuquerque

De camper heeft het zwaarder denk aangezien Robert vanmiddag een boom๐ŸŒณ over het hoofd zag en we bijna onze airco kwijt waren ๐Ÿ˜œ Maar het laantje was prachtig om door te rijden ๐Ÿ˜‚

Albuquerque

Day #13

Goedemorgen...we hebben het overleefd ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‚

Na het ontbijt rijden we toch naar Santa Fรฉ.
Over getwijfeld maar zeker de moeite waard!! Een gezellige stadskern en ook hier weer veel mexicaanse invloeden te vinden.

Santa FeSanta Fe

Santa FeSanta Fe

Santa Fe

Ook hier is weer terug te vinden en te horen dat Amerika ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ zijn veterans/militairen eerd!!
Op de plaza word een concert gegeven ter ere van de veterans en degene die het leven lieten tijdens WO 1 en WO 2.....Als je het over indrukwekkend hebt ๐Ÿ˜ฒ

Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe

Prachtig en mooi om te zien hoe Amerikanen staan te luisteren...๐Ÿคš

Santa Fe

We kunnen niet het hele concert afluisteren wantย de parkeertijd van de camper loopt af ๐Ÿ’ฐmaar bij video's krijg je een idee hoe het was. ๐Ÿ”Š๐ŸŽค

Als we dan Santa Fรฉ verlaten rijden we door naar Tucumcari, onze laatste stop in de staat New Mexico ๐Ÿ’ฎ

AmarilloAmarillo

Zelfs de konijntjes komen ons gezelschap houden hier ๐Ÿฐ

Amarillo

Na weer lekker te hebben gegeten

zien we voor de laatste keer de zon ondergaan in New Mexicoย

Amarillo

Adios ๐Ÿ’ฎ

Truste allemaal..๐Ÿ˜˜ย

Morgen on our way to Amarillo ๐Ÿค

Fotoโ€™s

1. Wim Zeegers...:
    7 april 2019
    Het ziet er allemaal geweldig uit .en mooie foto.s...gr en geniet.ervan...
  2. Dre:
    7 april 2019
    Ziet er goed uit geniet ervan
  3. Marian ceron:
    7 april 2019
    Wat geweldig allemaal prachtige foto,s op naar het volgende verhaal vele groetjes
  4. Nancy van der Burgt:
    7 april 2019
    Robert niet laten rijden iloon! Vrouwen hebben beter een idee van, hoe groot iets is.... ๐Ÿ˜‚
  5. Colinda Rooijens:
    7 april 2019
    Wat mooi allemaal en ook goed omschreven kunnen we echt een beetje meegenieten! Geniet ervan๐Ÿ˜˜
  6. Janneke Kuysten:
    Wauw wat een gaaf stuk weer zeg ๐Ÿ˜
    Heimwee wij ๐Ÿ˜‚
  7. Tonny v Zon:
    7 april 2019
    Hรฉรฉl wat meegemaakt met die Robert Maar gelukkig hebben jullie de airco nog Het ziet er goed uit in New Mexico en inderdaad de Militaire dat maakt indruk nou heel veel groetjes van Tonny v Zon
  8. Toos en Piet:
    7 april 2019
    Geweldig die reis van jullie wij kunnen helemaal met jullie meereizen en dat jullie tijd hebben tussen het rijden en slapenom ons die mooie foto's te sturen geweldig bedankt en geniet er van.
  9. Elly Van Deutekom:
    8 april 2019
    Echt prachtige foto's (In het echt nog mooier denk ik). Wel uitkijken want ik denk dst het zonder airco erg warm zal zijn daar. Ik lees jullie verhaal met plezier. Net of ik erbij ben ๐Ÿ’‹โค
  10. Gerard Verhoeven:
    8 april 2019
    weer een mooi verhaal van jullie mooie reis, we genieten van jullie geweldige foto,s. Geniet ervan samen. En jammer dat Janneke en Gijs niet mee, verder konden reizen. Maar ze hebben toch genoten, vele groetjes xxx
  11. Ilja:
    8 april 2019
    Oe... dat van die airco zie ik meteen voor me ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚ Het klinkt verder allemaal nu al als een super trip. Veel plezier nog amigos en goede reis naar Amarillo! ๐Ÿค