Gold πŸ˜‡

9 juli 2019 - Markham, Canada

Day # 101

Vandaag staat Bruce Peninsula Park op het programma.
Een mooi stukje natuur aan Georgian Bay in Lake Huron.
Het is first come first serve met parkeren maar na een uurtje wachten kunnen we dan gaan parkeren πŸš—en nog een kilometertje wandelenπŸ‘£. Door de bossen wandelen we richting de woeste kust. Onderweg komen we tig muggen 🐜 tegen en Robert is de pineut hahahaha, mijn bloed is niet te zuipen denk πŸ˜‰.

108048610805311080487

Het is het wachten waard geweest hoor. Als je bijna aan het einde van het bospad bent dan kun je de kustlijn al zien tussen de bomen door......Tja dat heeft geen uitleg nodig denk..😊

IMG-20190706-WA0018IMG-20190706-WA0013IMG-20190706-WA0015IMG-20190706-WA0006IMG-20190706-WA00091080506

Op de weg terug vermijden we de enige highway die op het schiereiland is en rijden we binnendoor naar Minto waar we overnachten in "King Motel", in the middle of nowhere πŸ˜‚.

1080537

Dan zie je toch ook dat hier Amish wonen...

1080538

's Morgens gaan we ontbijten bij Tim Hortons, verse croissantjes en cinnamon rolls...jammie πŸ˜‹.
Op het terras proberen we wat van het vrouwen-voetbal te volgen! Respect voor alle ladies πŸƒβ€β™€οΈ.

1080533

Dan komen we op het punt dat we voor de laatste keer (voorlopig πŸ˜‰) kilometers gaan vreten πŸ˜‚.
Het laatste deel van de reis blijven we in de buurt van Toronto...shoppen, was bijwerken (kan zo weer de kast in in Tilburg πŸ‘Œ), en lekker relaxen aan het zwembad..

20190708_12092320190708_120947

4 maanden, 27432 km, 1 camper, 3 auto's, tig campings en motels verder komt er een einde aan dagelijks samen door prachtige natuurgebieden 🏞 rijden in een land πŸ‡ΊπŸ‡Έ waar we ons thuis voelen, bijzondere en leuke mensen ontmoeten, wildlife 🐾 tegen het lijf lopen, niet weten waar we 's avonds 🌘 slapen, plekken ontdekken die op onze bucketlist stonden 😊.
Wowww wat hebben we veel gezien, meegemaakt en geleerd...πŸ˜‡.

1080529

Dit is goud met een glitterrand geweest!! πŸ’Ž

En wat is leuk geweest dat jullie ons gevolgd hebben op dit fantastisch avontuur, thx voor alle reacties en berichtjes ❀

This is it for now, feeling on top of the world, shooting for the stars and we got them ⭐.....See you soon πŸ˜˜πŸ’™

Β

1. Raymond en Marijke:
    Hoi Robert en Ilona,
    Dank je wel voor het delen van jullie mooie reis, verhalen en foto's. Dit is een reis die jullie nooit meer vergeten. Geniet er nog van.
    Groetjes Raymond en Marijke
  2. Deez:
    9 juli 2019
    Veilige terugreis en tot snel! (we hebben jullie gemist dus idd tijd om ons weer op te zoeken) 😘
  3. Nancy:
    9 juli 2019
    Is het serieus al voorbij?
    Wat vliegt de tijd.
    Bedankt voor jullie avontuurlijke verhalen!
  4. Pieter Advokaat:
    9 juli 2019
    Heey Robert en Ilona, wat hebben jullie een reis gemaakt zeg !! Prachtig gewoon !! Goeie reis terug en geniet er nog even van.
    Groetjes Frank en Peter X
  5. Janneke Kuysten:
    9 juli 2019
    Wat was het een prachtige reis⭐️
    Super gaaf dat jullie dit stukje voor stukje met ons gedeeld hebben πŸ”₯
    We hebben iedere keer genoten van jullie verhalen en foto’s
    Nog paar nachtjes slapen en dan komen we jullie weer lastig vallen 🀣
    SEE you SOON ❀️
  6. Emy Reijnen hueber:
    9 juli 2019
    Super reis hebben jullie gehad en nu weer Naar het gewone leven .goede terugreis
  7. Erik:
    9 juli 2019
    Wat een supervakantie en mooie avontuurlijke trip hebben jullie gemaakt zeg! Het was zeer leuk om door telkens jullie reisverhaal te lezen, in gedachten met jullie mee te reizen! Veilige terugreis en tot snel weerzien.
  8. Marian ceron:
    9 juli 2019
    Wat een prachtige reis is het geweest erg leuke verhalen nog eventjes genieten en en dan gelukkig weer thuis goede vlucht en tot gauw xxx
  9. Lenie Zeegers:
    9 juli 2019
    Wat was het een prachtig reis en zo fijn dat we het ook meebeleefd hebben door het mooie reisverhaal te lezen ik heb er echt van genoten .Goede terugreis samen
    😊
  10. Nancy van der Burgt:
    9 juli 2019
    Aan al het goede komt een eind. Bedankt dat ik het mee mocht volgen... veilige reis terug en we zien elkaar vast wel weer..
  11. Ilja:
    9 juli 2019
    En zo is het, was jullie ook zo gegund ❀️ Thxx dat we mochten meegenieten. En nog leuker dat we jullie binnenkort weer live zien. Wij zorgen er in elk geval voor dat er een accu klaar ligt zodat jullie in Tillywood ook weer km’s kunnen maken 😜 See u soon! πŸ™‹πŸ½β€β™€οΈπŸ’‹
  12. Meriam van zon:
    9 juli 2019
    Ja ja aan al het leuks komt een eind. Maar ook fijn dat we jullie weer gasn zien.. eerst een beetje acclimatiseren en dan komen jullie maar eens gezellig een bakkie doen. Ben heel benieuwd nasr jullie verhalen... dikke kus van ons
  13. Johan:
    9 juli 2019
    Mooie herinneringen! Die gaan nooit meer weg.
  14. Tonny v Zon:
    9 juli 2019
    Aan alles komt een einde Maar wat hebben jullie veel gezien en genoten sluit het in jullie harte Ik heb in ieder geval genoten heel veel groetjes en tot ziens En dat zal zeker gebeuren πŸŒπŸ’œπŸžπŸŒπŸ’œπŸž
  15. Suzanne Storm van 'sGravesande:
    9 juli 2019
    WoW, wat hebben jullie een gave reis gemaakt! Een droom nagejaagd! Geweldig dat ik het mee heb mogen lezen! Geniet nog van de laatste dagen, de rust en van elkaar! Deze mooie herinnering blijft jullie altijd bij en de leermomenten kunnen jullie in het gewone leven weer gebruiken! Tot snel❀️
  16. Jean en Dre:
    9 juli 2019
    Nou het is mooi geweest, kom maar gauw terug
    Robert, come home
    Ilona, come home
    Nog 3 nachtjes slapen, ik lijk wel een klein kind haha
    Bedankt voor de mooie reis die we mee mochten maken.
    Tot heelllll snel 😘
  17. Cobie:
    9 juli 2019
    Een mooie foto als afsluiter van jullie vakantie.. top herinneringen om nooit meer te vergeten. ❀️
  18. Brenda en ivo:
    9 juli 2019
    Die 4 maanden zijn omgevlogen. Maar jullie hebben volgens mij geweldige dingen gezien en mee gemaakt. Een veilige terug reis. Lfs ivo en brena
  19. Miranda marcelis:
    10 juli 2019
    Zoveel mee gemaakt. Zo geweldig om te lezen. Wat een avontuur wat jullie mee gemaakt hebben. Ik zal de verhalen missen.
    Maar ook weer fijn denk om terug te komen in tilburg. Goede vlucht. Home sweet home 😜
  20. Wim Zeegers...:
    10 juli 2019
    Ik heb genoten van jullie verhalen en jullie foto's.ik zal het missen .Bedankt en welkom thuis....gr Wim....
  21. Natasja:
    10 juli 2019
    πŸ™‹πŸΌ Op naar een nieuwe bucketlistπŸ‘‹πŸΌ
  22. Astrid:
    10 juli 2019
    Is het nu alweer voorbij...waren mooie verhalen en mooie foto's en tips waar we denk ik wat aan hebben..goede reis terug (vliegtuig met aanhanger).
  23. Susan:
    10 juli 2019
    Wat een verhalen en wat een mooie foto's!!! En net zoals meerdere zeggen, wat is de tijd toch snel gegaan. Ongelooflijk zeg.
    Jullie hebben prachtige herinneringen gemaakt. Ook wij kunnen niet wachten om ze van jullie in real life te horen
    Geniet van de laatste dagen. Let op met shoppen... De koffer moet nog wel dicht kunnen heπŸ˜‰
    😘😘😘
  24. De Maasjes:
    Neighbours!
    Mooie verhalen, mooie foto's wat een avontuur. Hier ligt in elk geval al een boekwerk voor jullie klaar. Enne...goed dat er een accu is geregeld...ik geloof dat je nog een ritje naar Schiphol mag maken om die lastige buurjongen op te halen hahaha.
    Tot vrijdag, safe flight!!
    xx
  25. Silles:
    10 juli 2019
    Bedankt dat we deelgenoot mochten zijn van jullie grote avontuur!! We hebben genoten van jullie mooie verhalen en foto’s. Wat hebben jullie een hele mooie tijd gehad daar in het verre USA! Helaas voor jullie zit het er (bijna) op... nog even lekker en veel shoppen. Een betere afsluiting is er niet!πŸ˜‰
    Tot gauw! Dikke πŸ’‹
  26. M en E Klerx:
    11 juli 2019
    Prachtige verhalen van 2 mooie mensen die hun dromen waarmaken. Zal weer wennen zijn thuis maar deze mooie reis blijft jullie altijd bij. En straks thuis weer lekker verder dromen over de toekomst.
    Goede reis en welkom thuis 😘
  27. Toos en Piet:
    11 juli 2019
    Hoi Ilona en Robert wij hebben genoten van jullie verhalen en foto,. Wij hopen dat het jullie goed gaat op de reis terug.wij hopen jullie nog eens te zien jullie zijn welkom.
  28. Gerard Verhoeven:
    11 juli 2019
    bedankt dat we mee konden genieten van jullie mooie reis. Een goede vlucht en wel thuis . we komen zeker een keer, op de koffie love gerard Ria Brutus xxx