Switching gear 🚘🚍

29 maart 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Day #3

Om toch nog even te genieten van de cabrio 🚘 (lees: krijg mijn haar toch al niet meer uit de klit 🀣) rijden we naar Valley of Fire

Valley of Fire

Prachtig park waar je kunt wandelen ,maar we hebben vakantie πŸ˜‹ dus rijden (stiekem toch wel leuk πŸ˜‰) naar de mooiste viewpoints voor fotookes πŸ“Έte maken.Β

Een tip: als je de rotsen wilt beklimmen?? geen slipperkes aan doen πŸ˜‚πŸ˜‚

Valley of FireValley of FireValley of FireValley of  FireValley of FireValley of FireValley of Fire

Day #4

Spannende dag vandaag πŸ˜– want we gaan de camper ophalen. Zijn zo benieuwd wat we krijgen en hoe het in zijn werk gaat..

's Morgens eerst nog effe de strip op want ook overdag 🌞is het er best leuk vertoeven..

Las Vegas

's Middags nog effe chillen aan t zwembadΒ

Las VegasΒ

en dan om 1400 uur worden we opgehaald door El Monte 🚍 om de camper te gaan halen. Als we het terrein oprijden komt Robert al helemaal in zijn element 🐡 en ziet zich al helemaal zitten met zijn bakske koffie van de Starbucks β˜•. Na 1 uur papierwerk invullen worden we naar de camper gebracht en krijgen we uitleg. YESSSSS πŸŽ‰ het is een vlamnieuwe, rechtstreeks van de fabriek. Alles erop en eraan enΒ daar gaan we hoor met de "vlam in de pijp" πŸ˜‚

Las VegasLas VegasLas Vegas

Las Vegas

We rijden terug naar het hotel en gaan de laatste avond de strip op en nog een gokje wagen...je weet nooit 😊

Las VegasLas Vegas

Whoppa......100 dollar winst πŸŽ‰πŸŽ²πŸŽ‰

Love Las Vegas 🀩 (zal echt niet de laatste keer zijn πŸ˜‰)

Morgen richting Route 66 via de Hooverdam....πŸ€—

To be continued.......😘

1. Frans:
    29 maart 2019
    Mmmmmmmmmm doe je het beter dan hier aan de gokkast
  2. Sharon Hamers:
    29 maart 2019
    Ziet er allemaal heel mooi en leuk uit hoor maar volgens mij heeft janneke het wel koud hahaha πŸ™ˆ nog heel veel plezier
  3. Miranda marcelis:
    29 maart 2019
    WoW heel gaaf zeg. Mooie camper
  4. Emy Reijnen hueber:
    29 maart 2019
    Echt gaaf zo,n Reis vooral die Mooie camper.
  5. Toos en Piet:
    29 maart 2019
    Leuk jullie zo te zien genieten(. Het zijn net kinderen) heel leuk zo geniet er vanπŸ₯ΎπŸ˜‰πŸ₯‚
  6. Jean en Dre:
    29 maart 2019
    Volgende keer iets meer uit die gok kast trekken, want dan kunnen we hier allemaal mee met jullie πŸ˜‰πŸŒ
  7. Elly Van Deutekom:
    29 maart 2019
    Wat een gave camper en wat een prachtige foto's van het uitzicht. Ben jaloers hoor. Maar lekker genieten. Dikke knuffel πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
  8. Ilja:
    29 maart 2019
    Vet camperTJE πŸ˜‰ Zal wel effe wennen zijn met rijden. Maar ach... je haar zit in elk geval niet in de klit. Have fun! 😘
  9. Dre:
    29 maart 2019
    Ziet allemaal goed uit mooie foto's er staat ook ons iets moois in verschiet.
  10. Emy Reijnen hueber:
    29 maart 2019
    Das nog eens wat anders dan friet bakenπŸ˜‚
  11. Gerard Verhoeven:
    29 maart 2019
    zo een mooi gebied, wat zijn ze blij met de camper ziet er leuk uit geniet ervan is zo weer voorbij. Groetjes aan allemaal en groetjes van ons xxx
  12. Wim Zeegers...:
    30 maart 2019