What happend in Vegas???

29 maart 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Day #2

Na een heerlijke nacht slapen in ons 1e hotel: Tuscany Suites gaan we de auto op halen....een cabrio natuurlijk met dat goeie weer hier!!

Death Valley

Nou newsflash: kei leuk voor een paar dagen zo'n Ford Mustang maar echt comfortabel?? 🤔 Na een paar keer word uitstappen uit zo'n lage auto toch wat moeilijker op onze leeftijd 😜hahahahaha.

En die wind lekker door je haar?? In de klit waaien bedoel je...😂

Maar toch wel een heerlijk gevoel van vrijheid 🤷‍♀️ als we dan door Death Valley rijden met open kap en een muziekske aan.

Death ValleyDeath ValleyDeath Valley

Death Valley

Tijdens de rit langs Dante's View, Zabriskie Point en Badwater komen we de Lone Star Rider tegen.....Een man die zijn zoon heeft verloren aan suikerziekte en nu 1 jaar rond trekt door de USA 🇺🇸  om geld in te zamelen #respect

Death Valley

Natuurlijk 's avonds de Strip 🎲op...een indrukwekkende kermis🎪 waar alles kan en mag. Daar waar alles over de top is.

Las VegasLas VegasLas Vegas

1. Sander:
    Alles op Rood !!
  2. Marielle:
    29 maart 2019
    En wat is de winst? Ziet er goed uit luitjes!
  3. Marian ceron:
    29 maart 2019
    Wat geweldig allemaal allemaal de groetjes
  4. Silles:
    29 maart 2019
    Van de winst gelijk een paar maanden bij geboekt 😜? Ziet er top uit! Lekker genieten!
  5. Lenie Zeegers:
    29 maart 2019
    Wat een mooie foto's en wat een belevenis echt geweldig wat is t daar mooi en dan de gekte van de strip toppie super 😊😘👍
  6. Wim Zeegers...:
    29 maart 2019
    Geweldig prachtige foto,s geniet er van ..
  7. Djuri Boot:
    ✌🏾😃
  8. Jean en Dre:
    29 maart 2019
    Mooi hoor, en dia camper.... hoe gaaf is dat.
    Foto's zij weer indrukwekkend, en dan die vier zotten erop maakt het plaatje compleet 😁😂😂😂
    Bedankt voor jullie verslag !!!
    Ik kijk al uit naar de volgende.
    Dikke knuffel 😘😘
  9. De Maasjes:
    29 maart 2019
    Gaaf buufkes..Genieten voor jullie! De Foto's brengen herinneringen boven hier in Tilburg!
  10. Elly Van Deutekom:
    29 maart 2019
    Prachtige omgeving en wat een genot om mee te kunnen leven met jullie avontuur. Xx