Viva Las Vegas

26 maart 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Yihaaaaa

We zijn er hoor...Las Vegas!!!!!

Zondag de spullen ingepakt

Tilburg

en vertrokken naar Schiphol. Daar hebben we een nachtje geslapen in het Park Inn, zodat we niet al te vroeg op moesten.

Maandagochtend met de shuttle-bus richting de vertrekhal en de koffers afgeven..Das maar goed ook want ze zijn zo als gewoonlijk te zwaar hahahaha!

Tja zegt genoeg

Dat scheelt enorm veel gesjouw...en manlief snakt inmiddels wel naar een bakske koffie.

Gijs en Janneke zijn er inmiddels ook dus Las Vegas here we come.......

Schiphol vertrek

Wij vliegen eerst naar Houston, Texas en dan na 3 uur weer verder. Fijne vluchten gehad en lekker kunnen dutten...

Vlucht Houston

Wij zjjn net iets eerder in Las Vegas en wachten Gijs en Janneke daar op.

Nu heeeeeeeerlijk slapen....Morgen Death Valley op de planning en natuurlijk de Strip!!!

Las Vegas

Las Vegas

Truste........to be continued

1. Nancy van der Burgt:
    26 maart 2019
    Fijn dat de reis goed is gegaan ! Geniet ervan !
  2. Silles:
    26 maart 2019
    Het eerste reisverhaal net gelezen en foto’s gezien.Klinkt en ziet er al super uit terwijl de “echte reis” nog moet beginnen. Heel veel plezier, geniet er met volle teugen van, leef! Hebben jullie dik verdiend! Op naar het volgende verhaal. Dikke 💋van ons.
  3. Marian van Wanrooij:
    Have fun!
  4. Emy Reijnen hueber:
    26 maart 2019
    Nou kunnen jullie gaan genieten.
  5. Lenie Zeegers:
    26 maart 2019
    Fijn dat de reis goed is gegaan en genieten samen heel veel plezier .Groetjes WimenLenie😘
  6. Wim Zeegers...:
    26 maart 2019
    Daar zijn ze dan die vier..in las,Vegas kijk uit gr Wim ..
  7. Marian ceron:
    26 maart 2019
    Nou geniet er maar van veel plezier
  8. Lenie Zeegers:
    26 maart 2019
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dan nu slapen en lekker gaan slapen en daarna heerlijk genieten met zijn viertjes groetjes Lenie
  9. Miranda marcelis:
    Eindelijk is het dan zover. Lekker gaan genieten. Het is zo voorbij. 😊
  10. Sharon Hamers:
    26 maart 2019
    Fijn dat de reis goed is gegaan :)
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet er lekker van xxx
  11. Jean en Dre:
    26 maart 2019
    Niet gek dat die tassen te zwaar zijn met je curry en mayonaise flessen, friettent beginnen in Amerika 😂😂
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.
    Welterusten en dan lekker genieten Enjoy 😘
  12. Do:
    Veel plezier! Gr Do.
  13. Elly Van Deutekom:
    26 maart 2019
    Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Nou genieten en wij lezen mee vanuit Tilburg. Dikke knuffel
  14. Gerard Verhoeven:
    26 maart 2019
    fijn dat jullie goed zijn aangekomenen, echt een vrouw he veel te veel spullen meenemen haha komt goed nog heel veel plezier samen geniet ervan. Gerard Ria pootje van Brutus
  15. Janneke Kuysten:
    What happens in Vegas stays in Vegas !😂😂
  16. Ilja:
    26 maart 2019
    Nu kan het echt beginnen, heeeerlijk. Geniet! x
  17. Meriam van zon:
    Leuk man jaloersssss
  18. Toos en Piet:
    26 maart 2019
    Wij wensen jullie het allerbeste en een heel goede vervolg van jullie Amerika reis en fijn dat we met jullie mee kunnen met de mail geniet er van en koop nog maar wat koffers bij ja.ha.🌞🇺🇸
  19. Ronald Loonen:
    Veel plezier in Vegas. Vergok niet al het Chinees geld 😂👍🥂