2 Live Life

22 maart 2019 - Tilburg, Nederland

Hey luitjes,  leuk dat jullie ons gaan volgen.

De koffers zijn gepakt (Robert moet wel wat te sjouwen hebben haha), de laatste dingen thuis nog doen en dan is het eindelijk zover...

Maandag de 25e begint onze rondreis door de USA & Canada

In dit blog houden we jullie op de hoogte van onze reis, onze verhalen en foto´s.

Enjoy....

x robert en iloon

1. Elly Van Deutekom:
    23 maart 2019
    Wij hopen dat jullie erg genieten van dit geweldige avontuur. We gaan jullie wel erg missen dikke knuffel 💋💋💋💋💋💋💋
  2. F en m:
    23 maart 2019
    Wij wensen jullie een geweldige reis en een hele fijne tijd in Amerika! Liefs, f en m
  3. Pascalle:
    23 maart 2019
    Maak er een onvergetelijke reis van !! Geniet !! . We kijken uit naar de geweldige verhalen die gaan volgen groetjes peter en pascalle 😘
  4. Jean en Dre:
    Nou lieverds
    Eindelijk is het dan zover...
    Wij gaan mee reizen in jullie verhalen😃
    Ga samen heerlijk genieten van alle mooie dingen die op jullie pad komen.
    Enjoy, geniet, en leef het leven.
    Dikke kus en tot over 4 maanden.
    We gaan jullie missen..
    Dikke kus van dre en jean 😘😘
  5. Anette en Ramon:
    23 maart 2019
    Geniet van deze bijzondere kans! Maak er een fantastische vakantie van waar je nog jaren van kunt nagenieten!
  6. Janneke Kuysten:
    23 maart 2019
    Wij gaan zeker mee genieten met jullie fantastische reis😍
    De eerste week doen we live mee en daarna volgen we jullie van de andere kant van de oceaan
    Genieten !!! Liefs van ons
  7. Astrid:
    Spannend
  8. Erik Spijkers:
    23 maart 2019
    Geniet van dit nieuwe avontuur dat jullie samen aangaan. Warme groet.
  9. Nancy van der Burgt:
    Heel veel plezier!
    Ik ga jullie volgen in jullie blog 👍🏻
  10. De Maasjes:
    23 maart 2019
    Zal erg rustig zijn naast ons hoor!! Ga er lekker van genieten. We zullen goed op jullie huis passen.
    Goede reis en enjoy!!
    liefs de Maasjes x
  11. Angelique Bruers:
    23 maart 2019
    Heel veel plezier, ga jullie volgen. En wie weet hebben jullie nog leuk tip voor als wij op reis gaan.
  12. Sander:
    23 maart 2019
    Ben benieuwd naar de foto’s ! Een schitterende reis voor boeg, geniet ervan...
  13. Marielle:
    23 maart 2019
    Nou eindelijk time to go.......geniet van de omgeving en van elkaar en leuk dat we jullie zo kunnen volgen! Goeie reis!
  14. Pieter Advokaat:
    23 maart 2019
    Hallo Kanjers !! Geniet van jullie welverdiende lange vakantie, we gaan jullie volgen ben erg benieuwd !! Dikke knuffel van ons …..
  15. Lenie Zeegers:
    24 maart 2019
    Heel veel plezier en Geniet van jullie geweldige reis door Amerika en Canadan en wij gaan jullie volgen 😘
  16. Toos en Piet:
    24 maart 2019
    Wij wensen jullie een hele fijne reis geniet er van en we bindender heel leuk om dat met jullie mee te beleven.😀👍
  17. Erik:
    25 maart 2019
    Goede en veilige reis richting Amerika!