Reacties
Reacties 101 - 150 van 456
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tonny v Zon | π¨πππππππ | 12 jun. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een prachtige foto's en een geweldige natuur… | 12 jun. '19 |
| Jean en Dre | Gaaf daar hoor, zo mooi met die sneeuw. Maar ben nou… | 12 jun. '19 |
| Emy Reijnen hueber | Amerika heeft een geweldig mooie natuur, spreekt mij… | 12 jun. '19 |
| Ilja | Yesss... bij de Rockies aangekomen, wat vet! Geniet… | 12 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | Wim Zeegers...Echt goed ....gr | 12 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | Echt goed gr | 12 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | Echt goed ..gr | 12 jun. '19 |
| Raymond en Marijke | Zo te zien een van de mooiste gebieden. Geniet ervan.… | 12 jun. '19 |
| Marian ceron | Hoi het zijn weer prachtige foto.s wat is het daar… | 12 jun. '19 |
| Astrid | Denk dat jullie straks een eigen plane terug moeten… | 12 jun. '19 |
| Elly Van Deutekom | Hey vakantiegangers wat een prachtige foto's… | 12 jun. '19 |
| Janneke Kuysten | Super mooi weer hoor ππ» Wat apart dat de zelfs… | 12 jun. '19 |
| Miranda marcelis | WoW weer geweldig verhaal. En super fotoβs wat is… | 12 jun. '19 |
| Toos en Piet | Geweldig zoals jullie van alles genietenen fijn dat… | 10 jun. '19 |
| Joyce de Vet | het was weer geweldig om te lezen!! En wat een mooie… | 9 jun. '19 |
| Gerard Verhoeven | hallo weer mooie foto,s ,die trap is ook mooi, en… | 8 jun. '19 |
| Pascalle | Weer gaaf om te lezen, prachtig wat jullie daar beleven.… | 8 jun. '19 |
| Brenda en ivo | Wat geweldig om te lezen. Leuk dat we zo op de hoogte… | 8 jun. '19 |
| Jean en Dre | In een woord geweldig En dat schieten houden wij te… | 8 jun. '19 |
| Johan | Wat geweldig dat we jullie over hadden hier in Missouri.… | 8 jun. '19 |
| Tonny v Zon | Mooi verhaal en wat leuk dat jullie die mensen weer… | 7 jun. '19 |
| Lenie Zeegers | Wat hebben jullie leuke dagen gehad en hele mooie… | 7 jun. '19 |
| Nancy van der Burgt | Je weten wat genieten is ! Toppie | 7 jun. '19 |
| Cobie | Het was super leuk ! Mooie fotoβs xx | 7 jun. '19 |
| Marian ceron | Hoi wat een geweldig verhaal weer lijkt mij wel leuk… | 7 jun. '19 |
| Anette en Ramon | Wat een prachtvakantie hebben jullie! Het is heerlijk… | 7 jun. '19 |
| Ilja | Wat een leuke dagen hebben jullie gehad daar met zβn… | 7 jun. '19 |
| Miranda marcelis | Wat een geweldig verhaal weer en leuk dat schieten.… | 7 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | Het is weer geweldig en de foto's toppie gr | 7 jun. '19 |
| Dre | Nou dat zijn weer topdagen voor jullie geniet ervan… | 7 jun. '19 |
| Janneke Kuysten | In 1 woord GE-WEL-DIG echt wat een gaaaf verhaal weer… | 7 jun. '19 |
| Marielle | Gaaf stuk weer...maar vooral dat schieten lijkt met… | 7 jun. '19 |
| Gerard Verhoeven | hallo we hopen dat je genoten hebt, op je trouwdag.… | 4 jun. '19 |
| Ilja | Zooo... ik ben weer bijgelezen. Liep effe achter door… | 3 jun. '19 |
| Pieter Advokaat | Heey Ilona en Robert !! Wat een mooi verhaal en fotos… | 3 jun. '19 |
| Toos en Piet | Ilona en Robert we hebben weer genoten van het relaas… | 3 jun. '19 |
| Lenie Zeegers | Weer een mooi verhaal en wat een belevenissen en een… | 1 jun. '19 |
| Jean en Dre | Mooi verslag weer, weten we weer wat jullie allemaal… | 1 jun. '19 |
| Tonny v Zon | Super βππβοΈππ | 1 jun. '19 |
| Silles | Wat hebben jullie weer veel gezien en gedaan! Mooi… | 1 jun. '19 |
| Janneke Kuysten | Super verhaal β€οΈ En weer een prachtig stuk we… | 1 jun. '19 |
| Marian ceron | Het was weer een mooi verhaal inderdaad een prachtige… | 1 jun. '19 |
| Miranda marcelis | Jeetje het blijft een avontuur geweldige fotoβs | 1 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | En proost ...en Robert vergeet de frikandel niet op… | 1 jun. '19 |
| Wim Zeegers... | Ilona en Robert.het verslag was weer top en prachtige… | 1 jun. '19 |
| Gerard Verhoeven | gezellig hoor en wat is het lekker warm daar. Geniet… | 30 mei '19 |
| Lenie Zeegers | Wat een belevenis weer geweldig ππ | 30 mei '19 |
| Christophe Jacobs | Leuk sfeertje daar, en dan die gek met zn trump mobiel… | 29 mei '19 |
| Jean en Dre | Geweldig Wat een beleving hΓ© die INDY 500 Zal niet… | 28 mei '19 |


- Gerard Verhoeven: super mooi, weer genieten.…
- Gerard Verhoeven: bedankt dat we mee konden…
- Toos en Piet: Hoi Ilona en Robert wij hebben…
- M en E Klerx: Prachtige verhalen van 2…
- Toos en Piet: Jullie zijn denken wij te…
Alle reacties »