Changes πŸ™ƒ

28 april 2019 - Irving, Verenigde Staten

Day #32

In de ochtend komt de eigenaar van de camping vertellen dat we hem niks schuldig zijn omdat we er pas laat waren en we alweer op het punt staan van vertrekken. πŸ™ƒ
Dat vinden wij niet nodig want we waren blij met deze plek, zeker in een storm en na zo'n aparte dag van gisteren dus ik stel voor samsam: and that's that!!! πŸ˜‹

We vertrekken richting Dallas. Nog zo'n metropool πŸŒ†.
Onderweg krijgen onze ogen πŸ‘€ weer genoeg te verwerken.
Β

HuntsvilleHunstville

HuntingsvilleHuntingsville

HuntsvilleHuntsville

Huntsville

Dallas

In de middag komen we aan bij "The Gasmonkey's", een garage bedrijf wat auto's 🚘 pimpt. Deze heeft zijn eigen show op tv en Robert kijkt dit met regelmaat (auto's hΓ¨ πŸ˜ƒ) dus hij wilde graag hier naar toe.

DallasDallasDallas

Day #33

Dallas betekent ook het einde van onze tijd in de camper. Na 4 weken moeten we hem vrijdag weer inleveren.
We checken in bij ons 1e motel van de volgende "etappe", halen de camper leeg en brengen alle spullen naar de kamer.

DallasDallas

We gingen voor het eerst camperen maar het is zeker niet de laatste keer. πŸ€—
We hebben een geweldige tijd gehad in de camper en vooral "the way of life" die het met zich mee brengt. πŸ‘
We hebben veel mensen leren kennen en ontzettend genoten van de vrijheid.
Je realiseert je ook dat je niet veel nodig hebt, back to basic πŸ˜‰.
Life can be so simple ❣
(Ik heb gekozen voor heel basic : wegwerp servies, dat scheelt met omwassen πŸ˜‚)
Je parkeert zo'n camper niet makkelijk (vooral niet in een grote stad), het vangt ontzettend veel wind dus soms (in tornado-seizoen dus vaker πŸ˜†) best vermoeiend rijden en camperbenen krijg je er gratis bij 🧦, maar dan nog was dit een onvergetelijke ervaring, voor herhaling vatbaar en echt een aanrader!

Huntsville

Goin' Places with Smilin' Faces 😊

Day #34

Vanmorgen hebben we de camper ingeleverd met 4126 mijlen ( = 6601 km) op de teller. .

Dallas

Dus vandaag een ruim-dagje...hoort er ook bij.
Wassen, opruimen en weer reorganiseren.

We zitten tegenover de Music Factory, leuke plek om een hapje te eten met live muziek...

DallasDallasDallasDallas

Day #35

DallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallasDallas

Vandaag gaan we Dallas in, naar Dealy Plaza de plek waar President JF Kennedy in 1963 is vermoord.
Dealy Plaza is een National Historical Marker en alles is nog zoals het was in 1963, er worden geen gebouwen gesloopt of gebouwd, de lantaarnpalen doen het nog alleen de bomen zijn wat groter geworden.

DallasDallas

In Washington dc hebben we 1,5 jaar geleden Arlington Cemetary bezocht waar Kennedy begraven is en nu dan de plek waar hij vermoord is.

DallasDallasDallas

Op de weg staan 2 kruizen die de plek markeren waar Kennedy geraakt werd, toen hij vanaf de 6e verdieping van het administration building beschoten werd.
door Lee Harvey Oswald. Althans dat denken ze want het is en blijft een dubieus verhaal. Was het wel een eenmans-actie of toch een samenzwering?? Oswald had connecties met Cuba en Rusland.....

Dallas

Dat zal ook altijd een vraag blijven want Oswald werd neergeschoten op het politie-buro door Jack Ruby op 24 november 1963.

Dallas

Waarom?? omdat hij Mrs jacky Kennedy een proces wilde besparen van de moord op haar man.......tja er blijven veel vragen onbeantwoord nadat ook hij is overleden in 1967.....

Achieve a goal.....πŸ‡ΊπŸ‡Έ

1. Dre:
    28 april 2019
    Bedankt voor het verhaal Ilona en robert
  2. Jean en Dre:
    28 april 2019
    Nou dat is wel indrukwekkend, dat van Kennedy als je daar nou staat.
    Iedereen kent het het
    Maar op die plek staan zal dan wel raar zijn.
    Veel succes zonder de camper, jullie zullen toch wel genoeg gaan zien en ondernemen.
    Enjoy your trip 😘😘
  3. Janneke Kuysten:
    Prachtig verhaal weerπŸ’œ
    X macin
  4. Marian ceron:
    28 april 2019
    Nou wat een verhaal weer het zijn weer prachtige foto,shebben jullie nu een auto nu je de camper ingeleverd hebben nou gaat gezellig dallas bekijken en geniet verder nog vele groetjes
  5. Natasja:
    πŸ‘‹πŸΌ
  6. Miranda marcelis:
    28 april 2019
    πŸ‘ top op na het volgende avontuur
  7. Lenie Zeegers:
    28 april 2019
    Weer een heel mooi verhaal met veel indrukken over Kennedy geniet er nog fijn van samen 😊
  8. Ilja:
    28 april 2019
    Tof dat de camper een succes was. Het zal weer effe wennen zijn. Nu op naar het volgende avontuur en de volgende 3 heerlijke maanden πŸ’›
  9. Tonny v Zon:
    28 april 2019
    Goed dat de camper zo goed bevallen is op naar de auto MAAR WEER EEN MOOI VERHAAL OVER KENNEDY OP NAAR HET VOLGENDE VERHAAL πŸ˜ŠπŸ˜πŸ’ž
  10. Wim Zeegers...:
    29 april 2019
    Het is weer een waargebeurd verhaal geweldig .en de foto's toppie......gr ..Wim...
  11. Nancy:
    29 april 2019
    Hartstikke leuk om jullie belevenissen steeds te lezen...en veel beleven doen jullie!
  12. De Maasjes:
    29 april 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen!
    Enjoy the next adventure!
  13. Silles:
    29 april 2019
    Weer mooi om te lezen. Fijn dat we van jullie ervaringen en belevenissen mogen mee genieten. Net of dat we het dan zelf ook een beetje (een klein beetje) mee maken. Succes met jullie reis (zonder camper) maar dat gaat zeker goed komen. πŸ’‹